Results 1 to 6 of 6

Thread: The Amazing Spider-Man 2

  1. #1
    Saiyan Race





    Infamous Joe's Avatar
    Join Date
    Dec 2011
    Gender
    Location
    Hyperbolic Time Chamber
    Age
    26
    Posts
    9,423
    Thanks
    2,670
    Thanked 15,595 Times in 4,110 Posts


    Downloads
    23
    Uploads
    35
    Mentioned
    2940 Post(s)
    Time Online
    281 d 3 h 28 m
    Avg. Time Online
    3 h 52 m
    Rep Power
    10
    Gamer IDs

    Gamertag: Infam0us Joe Steam ID: infamousjoe

    The Amazing Spider-Man 2

    Did anyone watch the latest trailer??

    Make sure you watch in HD and full screen.




  2. #2
    Wenis's Avatar
    Join Date
    May 2013
    Gender
    Location
    Your Elbow 0.o
    Posts
    363
    Thanks
    458
    Thanked 532 Times in 281 Posts


    Downloads
    1
    Uploads
    0
    Mentioned
    187 Post(s)
    Time Online
    31 d 22 h 40 m
    Avg. Time Online
    29 m
    Rep Power
    5
    Gamer IDs

    PSN ID: TH3BIGL0NGW3NIS
    This movie is gonna be epic ..... Im sooooooo pumped

  3. #3

    Andymac106's Avatar
    Join Date
    Dec 2013
    Gender
    Location
    Space
    Posts
    1,012
    Thanks
    885
    Thanked 701 Times in 339 Posts


    Downloads
    45
    Uploads
    0
    Mentioned
    97 Post(s)
    Time Online
    70 d 3 h 12 m
    Avg. Time Online
    1 h 15 m
    Rep Power
    7
    It's gonna be great. I cant wait for the new Transformers movie either

  4. #4
    Octopus's Avatar
    Join Date
    Dec 2013
    Gender
    Location
    FL
    Posts
    449
    Thanks
    61
    Thanked 143 Times in 105 Posts


    Downloads
    11
    Uploads
    0
    Mentioned
    140 Post(s)
    Time Online
    31 d 19 h 42 m
    Avg. Time Online
    34 m
    Rep Power
    4
    Gamer IDs

    Gamertag: Dourp
    omg I'm totally gonna go see this shit. fucking love spiderman.

  5. #5
    Banned
    Join Date
    Oct 2013
    Gender
    Location
    barnsley uk
    Posts
    323
    Thanks
    162
    Thanked 50 Times in 39 Posts


    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Mentioned
    19 Post(s)
    Time Online
    6 d 16 h 9 m
    Avg. Time Online
    7 m
    Rep Power
    0
    just watched the trailer and yes it does look very very good. always been a spidey fan right back to the original 70`s movie.

  6. #6
    Saiyan Race





    Infamous Joe's Avatar
    Join Date
    Dec 2011
    Gender
    Location
    Hyperbolic Time Chamber
    Age
    26
    Posts
    9,423
    Thanks
    2,670
    Thanked 15,595 Times in 4,110 Posts


    Downloads
    23
    Uploads
    35
    Mentioned
    2940 Post(s)
    Time Online
    281 d 3 h 28 m
    Avg. Time Online
    3 h 52 m
    Rep Power
    10
    Gamer IDs

    Gamertag: Infam0us Joe Steam ID: infamousjoe
    I'm pumped for this movie. It'll probably be my favourite movie of 2014, NGL. Transformers should be better now with Mark.

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •