Results 1 to 8 of 8

Thread: Free copies of CoD: Ghosts, Battlefield 4, Assassins Creed 4!

  1. #1



    Ghosts's Avatar
    Join Date
    Jul 2013
    Gender
    Location
    Toronto
    Posts
    1,525
    Thanks
    950
    Thanked 973 Times in 356 Posts


    Downloads
    81
    Uploads
    3
    Mentioned
    445 Post(s)
    Time Online
    187 d 16 m
    Avg. Time Online
    2 h 46 m
    Rep Power
    9

    Free copies of CoD: Ghosts, Battlefield 4, Assassins Creed 4!

    For Canadians only: This weekend you can trade in ANY current-gen game (ps3,xbox 360, etc), and get a free copy of BF4, CoD Ghosts, or AC4 at Best Buy/Future Shop.

    http://www.gamespot.com/articles/fre.../1100-6416090/

    http://plug-in.bestbuy.ca/t5/Visit-t...d-4/ba-p/72311

    Just heard about this lol, guess I know what I'm doing tomorrow.

  2. The Following User Says Thank You to Ghosts For This Useful Post:

    Mint (11-09-2013)

  3. #2


    Mint's Avatar
    Join Date
    Dec 2012
    Gender
    Location
    [23/07/2014 10:57:41 AM] Ryan: i just want drake to get married
    Posts
    2,651
    Thanks
    4,135
    Thanked 2,484 Times in 1,235 Posts


    Downloads
    30
    Uploads
    0
    Mentioned
    1134 Post(s)
    Time Online
    194 d 21 h 53 m
    Avg. Time Online
    2 h 34 m
    Rep Power
    10
    Gamer IDs

    PSN ID: Z-E-P-H-Y-R-__
    W T F O M G

  4. #3



    Ghosts's Avatar
    Join Date
    Jul 2013
    Gender
    Location
    Toronto
    Posts
    1,525
    Thanks
    950
    Thanked 973 Times in 356 Posts


    Downloads
    81
    Uploads
    3
    Mentioned
    445 Post(s)
    Time Online
    187 d 16 m
    Avg. Time Online
    2 h 46 m
    Rep Power
    9
    Apparently the lineups are crazy tho

  5. #4


    Mint's Avatar
    Join Date
    Dec 2012
    Gender
    Location
    [23/07/2014 10:57:41 AM] Ryan: i just want drake to get married
    Posts
    2,651
    Thanks
    4,135
    Thanked 2,484 Times in 1,235 Posts


    Downloads
    30
    Uploads
    0
    Mentioned
    1134 Post(s)
    Time Online
    194 d 21 h 53 m
    Avg. Time Online
    2 h 34 m
    Rep Power
    10
    Gamer IDs

    PSN ID: Z-E-P-H-Y-R-__
    Quote Originally Posted by Ghosts View Post
    Apparently the lineups are crazy tho
    Fuck I really wanna cop Ghosts but I'd probably be trampled smh. Good thing I live in a smaller town, hopefully I can make it...I think Im gonna try for this. THANKS FOR THE HEADS UP DAMN

  6. #5



    Maths's Avatar
    Join Date
    Feb 2013
    Gender
    Location
    Canada
    Posts
    893
    Thanks
    675
    Thanked 1,486 Times in 531 Posts


    Downloads
    6
    Uploads
    0
    Mentioned
    432 Post(s)
    Time Online
    59 d 22 h 8 m
    Avg. Time Online
    48 m
    Rep Power
    7
    Bestbuy says this tho ;

    Please Note: The offer applies to Xbox 360, Playstation 3 and Wii U titles valued at $59.99, and excludes Playstation 4 and Xbox One versions

  7. The Following User Says Thank You to Maths For This Useful Post:

    Mint (11-09-2013)

  8. #6



    Ghosts's Avatar
    Join Date
    Jul 2013
    Gender
    Location
    Toronto
    Posts
    1,525
    Thanks
    950
    Thanked 973 Times in 356 Posts


    Downloads
    81
    Uploads
    3
    Mentioned
    445 Post(s)
    Time Online
    187 d 16 m
    Avg. Time Online
    2 h 46 m
    Rep Power
    9
    Quote Originally Posted by Maths View Post
    Bestbuy says this tho ;

    Please Note: The offer applies to Xbox 360, Playstation 3 and Wii U titles valued at $59.99, and excludes Playstation 4 and Xbox One versions
    I'm pretty sure that they are talking about what you get, not what you are trading in. So they're saying they're giving out the $59.99 versions of the games, instead of the specialty editions.

  9. #7



    Maths's Avatar
    Join Date
    Feb 2013
    Gender
    Location
    Canada
    Posts
    893
    Thanks
    675
    Thanked 1,486 Times in 531 Posts


    Downloads
    6
    Uploads
    0
    Mentioned
    432 Post(s)
    Time Online
    59 d 22 h 8 m
    Avg. Time Online
    48 m
    Rep Power
    7
    Oh I thought it was the opposite but you're probably right.

  10. #8

    Sellinglikealways's Avatar
    Join Date
    Jun 2012
    Gender
    Location
    Canada
    Age
    23
    Posts
    3,369
    Thanks
    395
    Thanked 219 Times in 149 Posts


    Downloads
    6
    Uploads
    0
    Mentioned
    164 Post(s)
    Time Online
    90 d 16 h 15 m
    Avg. Time Online
    1 h 9 m
    Rep Power
    10
    Hmm! I went today and the lineups were crazy. As soon as I got to the front, they said sold out

    Guess I'll have to try again tomorrow morning!

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •