Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 24

Thread: Getting Back On The Horse

  1. #1

    Join Date
    Apr 2014
    Posts
    42
    Userbars
    0
    Thanks
    10
    Thanked 10 Times in 7 Posts
    Downloads
    14
    Uploads
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Time Online
    19 h 38 m
    Avg. Time Online
    N/A
    Rep Power
    0

    Cool Getting Back On The Horse

    Not really new here, but I did go on various other sites before eventually settling down here because it seemed the most active after all these years.

    Are any of you from other sites? Gahh, we're all such old folks now aren't we? I started when I was in the 5th grade and I'm now 22. Holy christ.

    Obviously Neo is not the same. Kinda just want to chat around here cause I'm getting nostalgic for the good ol' days.

    What do you guys do on Neo nowadays?
    Last edited by Accelerator; 09-18-2016 at 12:42 AM.

  2. #2
    Accelerator's Avatar
    Join Date
    Jul 2013
    Posts
    4,892
    Userbars
    26
    Thanks
    1,986
    Thanked 3,658 Times in 1,585 Posts
    Downloads
    178
    Uploads
    0
    Mentioned
    743 Post(s)
    Time Online
    335 d 1 h 18 m
    Avg. Time Online
    2 h 34 m
    Rep Power
    22
    Welcome back!
    Removed those other sites btw
    Dailies & lurking boards, pretty much, LOL.

    [Only registered and activated users can see links. ]
    [Only registered and activated users can see links. ]
    [Only registered and activated users can see links. ]
    [Only registered and activated users can see links. ]

    "Date et dabitur vobis"
    「Let's fight 恐れはない」

    Spoiler:

    "A quantum supercomputer calculating for a thousand years could not even approach the number of f∑∑ks I do not give"

    「君が望むモノは何?」

  3. The Following User Says Thank You to Accelerator For This Useful Post:

    Mama Bear (09-18-2016)

  4. #3

    Join Date
    Apr 2014
    Posts
    42
    Userbars
    0
    Thanks
    10
    Thanked 10 Times in 7 Posts
    Downloads
    14
    Uploads
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Time Online
    19 h 38 m
    Avg. Time Online
    N/A
    Rep Power
    0
    Oh jeez are we not allowed to post other sites? LOL my bad.

    Btw, I'm also Team Valor.
    Went to the city the other day and stayed in one spot for like 3 hours. Instantly went from level 21 to 22.

    Now I'm back in my town and its depressing again haha.

  5. #4

    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    0
    Userbars
    3
    Thanks
    3,108
    Thanked 2,502 Times in 1,623 Posts
    Downloads
    127
    Uploads
    0
    Mentioned
    575 Post(s)
    Time Online
    62 d 4 h 17 m
    Avg. Time Online
    26 m
    Rep Power
    0
    We're the saddle you need for your horse

    Welcome back you're name looks familiar O.o

    Welcome back mate (us Aussies call everyone mate not just guys fyi)


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  6. #5

    Join Date
    Apr 2014
    Posts
    42
    Userbars
    0
    Thanks
    10
    Thanked 10 Times in 7 Posts
    Downloads
    14
    Uploads
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Time Online
    19 h 38 m
    Avg. Time Online
    N/A
    Rep Power
    0
    Thank you thank you

    Honestly the worst part about coming back after so many years is that I can't seem to find anyone from back in the day. Sometimes I'd see a familiar name or something and I'd be very tempted to stalk the crap out of them and like nag, but I understand that's generally frowned upon so whatevs haha!

    You seem very familiar as well, so I'm trying my hardest not to stalk you

  7. #6
    Accelerator's Avatar
    Join Date
    Jul 2013
    Posts
    4,892
    Userbars
    26
    Thanks
    1,986
    Thanked 3,658 Times in 1,585 Posts
    Downloads
    178
    Uploads
    0
    Mentioned
    743 Post(s)
    Time Online
    335 d 1 h 18 m
    Avg. Time Online
    2 h 34 m
    Rep Power
    22
    Quote Originally Posted by Valerie View Post
    Oh jeez are we not allowed to post other sites? LOL my bad.

    Btw, I'm also Team Valor.
    Went to the city the other day and stayed in one spot for like 3 hours. Instantly went from level 21 to 22.

    Now I'm back in my town and its depressing again haha.
    Yeah, hahaha, no problem.

    Oooo, niceeee!
    #ValorFTW Yo! (?)
    Haven't played since the last update, not gonna unroot my phone just to play PoGO (Yes, Niantic, you can fuck off )

    [Only registered and activated users can see links. ]
    [Only registered and activated users can see links. ]
    [Only registered and activated users can see links. ]
    [Only registered and activated users can see links. ]

    "Date et dabitur vobis"
    「Let's fight 恐れはない」

    Spoiler:

    "A quantum supercomputer calculating for a thousand years could not even approach the number of f∑∑ks I do not give"

    「君が望むモノは何?」

  8. #7

    Join Date
    Apr 2014
    Posts
    42
    Userbars
    0
    Thanks
    10
    Thanked 10 Times in 7 Posts
    Downloads
    14
    Uploads
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Time Online
    19 h 38 m
    Avg. Time Online
    N/A
    Rep Power
    0
    Quote Originally Posted by Accelerator View Post
    Yeah, hahaha, no problem.

    Oooo, niceeee!
    #ValorFTW Yo! (?)
    Haven't played since the last update, not gonna unroot my phone just to play PoGO (Yes, Niantic, you can fuck off )
    But but...the update is kewl
    I get to have a dumb looking magikarp as my buddy so that I can finally evolve it to Gyrados after 300Km.
    I now hope for traffic every day.

  9. #8

    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    0
    Userbars
    3
    Thanks
    3,108
    Thanked 2,502 Times in 1,623 Posts
    Downloads
    127
    Uploads
    0
    Mentioned
    575 Post(s)
    Time Online
    62 d 4 h 17 m
    Avg. Time Online
    26 m
    Rep Power
    0
    @[Only registered and activated users can see links. ]

    Lmao

    I wouldn't even be worried if i got stalked i seem to attract crazy anyways hahaha story of my life.
    @[Only registered and activated users can see links. ] haha i unJB my ios to play pogo


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  10. #9
    Accelerator's Avatar
    Join Date
    Jul 2013
    Posts
    4,892
    Userbars
    26
    Thanks
    1,986
    Thanked 3,658 Times in 1,585 Posts
    Downloads
    178
    Uploads
    0
    Mentioned
    743 Post(s)
    Time Online
    335 d 1 h 18 m
    Avg. Time Online
    2 h 34 m
    Rep Power
    22
    Quote Originally Posted by Valerie View Post
    But but...the update is kewl
    I get to have a dumb looking magikarp as my buddy so that I can finally evolve it to Gyrados after 300Km.
    I now hope for traffic every day.
    What scarmans said; "LMAO" XD

    Quote Originally Posted by scarmans View Post
    @[Only registered and activated users can see links. ]

    Lmao

    I wouldn't even be worried if i got stalked i seem to attract crazy anyways hahaha story of my life.
    @[Only registered and activated users can see links. ] haha i unJB my ios to play pogo


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Total control over my phone > some game, Anytime :')

    [Only registered and activated users can see links. ]
    [Only registered and activated users can see links. ]
    [Only registered and activated users can see links. ]
    [Only registered and activated users can see links. ]

    "Date et dabitur vobis"
    「Let's fight 恐れはない」

    Spoiler:

    "A quantum supercomputer calculating for a thousand years could not even approach the number of f∑∑ks I do not give"

    「君が望むモノは何?」

  11. The Following User Says Thank You to Accelerator For This Useful Post:

    Naked Gamer (09-18-2016)

  12. #10
    Aura's Avatar
    Join Date
    Apr 2014
    Posts
    2,991
    Userbars
    22
    Thanks
    4,548
    Thanked 4,744 Times in 2,040 Posts
    Downloads
    64
    Uploads
    0
    Mentioned
    934 Post(s)
    Time Online
    291 d 16 h 10 m
    Avg. Time Online
    2 h 28 m
    Rep Power
    15
    Welcome, officially, to cK!
    i love luna

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •