Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 21

Thread: I feel so good and healthy today... :)

  1. #1

    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    1,533
    Userbars
    0
    Thanks
    1,622
    Thanked 290 Times in 198 Posts
    Downloads
    54
    Uploads
    0
    Mentioned
    289 Post(s)
    Time Online
    N/A
    Avg. Time Online
    N/A
    Rep Power
    0

    I feel so good and healthy today... :)

    Most of the time I always feel so dry and tired but today I don't even feel tired and i'm not dehydrated
    Lol anyone else feel this way?

  2. #2

    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    0
    Userbars
    0
    Thanks
    203
    Thanked 376 Times in 243 Posts
    Downloads
    3
    Uploads
    0
    Mentioned
    222 Post(s)
    Time Online
    N/A
    Avg. Time Online
    N/A
    Rep Power
    0
    Actually yes.. I lack a lot of sleep today and I surprisingly feel decent ;o!
    HIGH FIVE FOR FEELING GOOD!

  3. #3

    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    1,533
    Userbars
    0
    Thanks
    1,622
    Thanked 290 Times in 198 Posts
    Downloads
    54
    Uploads
    0
    Mentioned
    289 Post(s)
    Time Online
    N/A
    Avg. Time Online
    N/A
    Rep Power
    0
    Quote Originally Posted by Cara View Post
    Actually yes.. I lack a lot of sleep today and I surprisingly feel decent ;o!
    HIGH FIVE FOR FEELING GOOD!
    Awesome! I was asleep till 12:00 PM lololol. Now I feel as good as heck!

  4. #4
    Mama Tiger Kylae's Avatar
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    4,219
    Userbars
    18
    Thanks
    411
    Thanked 3,357 Times in 981 Posts
    Downloads
    12
    Uploads
    0
    Mentioned
    950 Post(s)
    Time Online
    277 d 14 h 16 m
    Avg. Time Online
    1 h 59 m
    Rep Power
    15
    *forces everyone to eat ice cream*

  5. #5

    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    1,533
    Userbars
    0
    Thanks
    1,622
    Thanked 290 Times in 198 Posts
    Downloads
    54
    Uploads
    0
    Mentioned
    289 Post(s)
    Time Online
    N/A
    Avg. Time Online
    N/A
    Rep Power
    0
    Quote Originally Posted by Kylae View Post
    *forces everyone to eat ice cream*
    I luv ice cream lol...
    All I ate today was toast and noodles and I was drinking a lot of water.

    ---------- Post added at 04:02 PM ---------- Previous post was at 03:57 PM ----------

    I think this will be my new diet lol. I barely even drink water, I only drink like 1 caprisun and eat a bag of chips each school day ROFL lolololololol.

  6. #6
    Kristin's Avatar
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    1,924
    Userbars
    4
    Thanks
    606
    Thanked 747 Times in 407 Posts
    Downloads
    14
    Uploads
    0
    Mentioned
    352 Post(s)
    Time Online
    1 d 20 h 51 m
    Avg. Time Online
    N/A
    Rep Power
    12
    I actually feel pretty shitty today. Meh. But yay for feeling good!


    Spoiler:

    PM me for any of the following:
    PSN
    NDS Friend Code
    Skype
    Instagram
    Tumblr



  7. #7

    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    1,533
    Userbars
    0
    Thanks
    1,622
    Thanked 290 Times in 198 Posts
    Downloads
    54
    Uploads
    0
    Mentioned
    289 Post(s)
    Time Online
    N/A
    Avg. Time Online
    N/A
    Rep Power
    0
    Quote Originally Posted by Kristin View Post
    I actually feel pretty shitty today. Meh. But yay for feeling good!
    LOL that sucks, I usually feel that way almost everyday but today i'm feelin goooooooooooood!

  8. #8
    Kristin's Avatar
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    1,924
    Userbars
    4
    Thanks
    606
    Thanked 747 Times in 407 Posts
    Downloads
    14
    Uploads
    0
    Mentioned
    352 Post(s)
    Time Online
    1 d 20 h 51 m
    Avg. Time Online
    N/A
    Rep Power
    12
    Quote Originally Posted by Emily View Post
    LOL that sucks, I usually feel that way almost everyday but today i'm feelin goooooooooooood!
    I just get really worn down sometimes. Having a kid wears you out.


    Spoiler:

    PM me for any of the following:
    PSN
    NDS Friend Code
    Skype
    Instagram
    Tumblr



  9. #9

    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    1,533
    Userbars
    0
    Thanks
    1,622
    Thanked 290 Times in 198 Posts
    Downloads
    54
    Uploads
    0
    Mentioned
    289 Post(s)
    Time Online
    N/A
    Avg. Time Online
    N/A
    Rep Power
    0
    Quote Originally Posted by Kristin View Post
    I just get really worn down sometimes. Having a kid wears you out.
    Lol I kinda know that already, after everything my mom told me.

  10. #10
    Kristin's Avatar
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    1,924
    Userbars
    4
    Thanks
    606
    Thanked 747 Times in 407 Posts
    Downloads
    14
    Uploads
    0
    Mentioned
    352 Post(s)
    Time Online
    1 d 20 h 51 m
    Avg. Time Online
    N/A
    Rep Power
    12
    Im also a full time college student and a freelance designer. But, honestly, I thrive on stress.
    I just need some Dr. Pepper.


    Spoiler:

    PM me for any of the following:
    PSN
    NDS Friend Code
    Skype
    Instagram
    Tumblr



Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •