Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 12

Thread: Does anyone else like Prototype?

  1. #1

    Joined
    Dec 2011
    Posts
    7
    Userbars
    0
    Thanks
    203
    Thanked
    385/251
    DL/UL
    3/0
    Mentioned
    222 times
    Time Online
    N/A
    Avg. Time Online
    N/A

    Does anyone else like Prototype?

    Because it's a great game >:l
    I love killing the military people, becoming them and causing trouble in their base >=D!!
    I also just enjoy running around killing anyone in general.
    Not really into actually doing missions, just like doing my own thing lmao.

  2. #2

    Joined
    Jan 2012
    Posts
    60
    Userbars
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    1/1
    Mentioned
    7 times
    Time Online
    N/A
    Avg. Time Online
    N/A
    I have this game on my xbox 360
    I would recommend is great xD
    we could play online know haha *-*

  3. #3

    Joined
    Dec 2011
    Posts
    7
    Userbars
    0
    Thanks
    203
    Thanked
    385/251
    DL/UL
    3/0
    Mentioned
    222 times
    Time Online
    N/A
    Avg. Time Online
    N/A
    I am dieing to play it ;(
    I tried ordering it on ebay, but the person refunded it cause they were all out >;l
    UGH

  4. #4

    Joined
    Jan 2012
    Posts
    60
    Userbars
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    1/1
    Mentioned
    7 times
    Time Online
    N/A
    Avg. Time Online
    N/A
    Oh yeah you want to buy the game? >.<

  5. #5

    Joined
    Dec 2011
    Posts
    7
    Userbars
    0
    Thanks
    203
    Thanked
    385/251
    DL/UL
    3/0
    Mentioned
    222 times
    Time Online
    N/A
    Avg. Time Online
    N/A
    Yess. I used to play it all the time, but it was never MY game ;(
    So I need to buy my own *thumbs down* <- seriously, this needs to be a smiley.

  6. #6

    Joined
    Jan 2012
    Posts
    60
    Userbars
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    1/1
    Mentioned
    7 times
    Time Online
    N/A
    Avg. Time Online
    N/A
    Buy the game is great but seriously
    I go to another world when I play LOOL xD

  7. #7

    Joined
    Dec 2011
    Posts
    7
    Userbars
    0
    Thanks
    203
    Thanked
    385/251
    DL/UL
    3/0
    Mentioned
    222 times
    Time Online
    N/A
    Avg. Time Online
    N/A
    Haha omg me too xD!!
    I usually put headphones in my ears, blare music and just do my own thing.
    Sometimes yell at the TV though.. the military can be a bitch at times >;l

  8. #8

    Joined
    Jan 2012
    Posts
    60
    Userbars
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    1/1
    Mentioned
    7 times
    Time Online
    N/A
    Avg. Time Online
    N/A
    Really? I'm listening to Eminem
    and scream loudly when I'm angry

    hahaha is very funny xD

  9. #9

    Joined
    Dec 2011
    Posts
    7
    Userbars
    0
    Thanks
    203
    Thanked
    385/251
    DL/UL
    3/0
    Mentioned
    222 times
    Time Online
    N/A
    Avg. Time Online
    N/A
    LOLOL. I feel so stupid yelling at a TV... but it needs it!!

  10. #10

    Joined
    Jan 2012
    Posts
    60
    Userbars
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    1/1
    Mentioned
    7 times
    Time Online
    N/A
    Avg. Time Online
    N/A
    I don't feel, I feel even better when I cry
    is a huge thrill when playing to

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •