View Poll Results: Should I start recording my room till I see that ghost thing again?

Voters
6. You may not vote on this poll
  • Yes, I wanna see!

    6 100.00%
  • Please, no.

    0 0%
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 15

Thread: Should I make a....

  1. #1

    Joined
    Dec 2011
    Posts
    1,547
    Userbars
    0
    Thanks
    1,622
    Thanked
    297/204
    DL/UL
    54/0
    Mentioned
    289 times
    Time Online
    N/A
    Avg. Time Online
    N/A

    Should I make a....

    Video until that frikin scary thing shows up again so you all can see?!?

  2. #2
    Harry Potter
    wheres the dancing vid!

  3. #3

    Joined
    Dec 2011
    Posts
    1,547
    Userbars
    0
    Thanks
    1,622
    Thanked
    297/204
    DL/UL
    54/0
    Mentioned
    289 times
    Time Online
    N/A
    Avg. Time Online
    N/A
    Quote Originally Posted by Sherri View Post
    wheres the dancing vid!
    I am kinda too busy to make it lol, I will make it later when I make up my own dance.

  4. #4
    Abby's Avatar
    Joined
    Jan 2012
    Posts
    49
    Userbars
    0
    Thanks
    2
    Thanked
    9/6
    DL/UL
    10/0
    Mentioned
    19 times
    Time Online
    N/A
    Avg. Time Online
    N/A
    I wanna seeeeeeeeeeeeeee O.O

  5. #5

    Joined
    Dec 2011
    Posts
    1,547
    Userbars
    0
    Thanks
    1,622
    Thanked
    297/204
    DL/UL
    54/0
    Mentioned
    289 times
    Time Online
    N/A
    Avg. Time Online
    N/A
    Quote Originally Posted by abby View Post
    I wanna seeeeeeeeeeeeeee O.O
    I bet everyone does, I swear if I see that thing in my room again i'm gonna scream my lungs out like I almost did when I first saw it! *Sigh* My house is haunted a little bit

  6. #6
    Sci_Girl's Avatar
    Joined
    Dec 2011
    Posts
    2,213
    Userbars
    14
    Thanks
    982
    Thanked
    1,592/986
    DL/UL
    34/0
    Mentioned
    314 times
    Time Online
    49d 2h 15m
    Avg. Time Online
    19m
    In other words your own Paranormal Activity movie? Interesting. Can you make it scary? unlike the other two movies.

  7. #7

    Joined
    Dec 2011
    Posts
    1,547
    Userbars
    0
    Thanks
    1,622
    Thanked
    297/204
    DL/UL
    54/0
    Mentioned
    289 times
    Time Online
    N/A
    Avg. Time Online
    N/A
    Quote Originally Posted by Sci_Girl View Post
    In other words your own Paranormal Activity movie? Interesting. Can you make it scary? unlike the other two movies.
    I might make a paranormal activity movie lol, but this will be a small video.

  8. #8
    Abby's Avatar
    Joined
    Jan 2012
    Posts
    49
    Userbars
    0
    Thanks
    2
    Thanked
    9/6
    DL/UL
    10/0
    Mentioned
    19 times
    Time Online
    N/A
    Avg. Time Online
    N/A
    Quote Originally Posted by Emily View Post
    I bet everyone does, I swear if I see that thing in my room again i'm gonna scream my lungs out like I almost did when I first saw it! *Sigh* My house is haunted a little bit
    One time that happened to me while I was babysitting a long long time ago and since I was in an unfamiliar household I was already scared cause it was dark (yes, I'm afraid of the dark...to this day) and I SWEAR there was something white and ghost like moving across the room. :\

    ---------- Post added at 10:03 PM ---------- Previous post was at 10:03 PM ----------

    Quote Originally Posted by Sci_Girl View Post
    In other words your own Paranormal Activity movie? Interesting. Can you make it scary? unlike the other two movies.
    Are you kidding???

    Those movies are SCARY

  9. #9
    Sci_Girl's Avatar
    Joined
    Dec 2011
    Posts
    2,213
    Userbars
    14
    Thanks
    982
    Thanked
    1,592/986
    DL/UL
    34/0
    Mentioned
    314 times
    Time Online
    49d 2h 15m
    Avg. Time Online
    19m
    I might make a paranormal activity movie lol, but this will be a small video.
    No worries, the real movies were not much either. Plus yours would be authentic if something happened, that shit don't happen in ghost movies.

  10. #10

    Joined
    Dec 2011
    Posts
    1,547
    Userbars
    0
    Thanks
    1,622
    Thanked
    297/204
    DL/UL
    54/0
    Mentioned
    289 times
    Time Online
    N/A
    Avg. Time Online
    N/A
    Okie, gonna post it soon. I swear I saw something in the video when I watched it, but I am unsure if you guys will see it.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •