Results 1 to 9 of 9

Thread: Need help with an username

  1. #1
    Banned
    Join Date
    Jan 2012
    Gender
    Location
    Minecraftia
    Age
    27
    Posts
    660
    Thanks
    586
    Thanked 247 Times in 103 Posts


    Downloads
    36
    Uploads
    0
    Mentioned
    160 Post(s)
    Time Online
    N/A
    Avg. Time Online
    N/A
    Rep Power
    0

    Need help with an username

    help me lol, pm btw.
    Em suggested one but let's see if anyone has something better
    n_n

    Please ;D

  2. #2
    Banned
    Join Date
    Dec 2011
    Gender
    Location
    The Konoha
    Posts
    1,611
    Thanks
    412
    Thanked 1,062 Times in 607 Posts


    Downloads
    68
    Uploads
    0
    Mentioned
    582 Post(s)
    Time Online
    N/A
    Avg. Time Online
    N/A
    Rep Power
    0
    I had a really gangsta one but i used it for korbat storage ):

  3. The Following User Says Thank You to maxxine For This Useful Post:

    Monark (02-26-2012)

  4. #3
    Banned
    Join Date
    Jan 2012
    Gender
    Location
    Minecraftia
    Age
    27
    Posts
    660
    Thanks
    586
    Thanked 247 Times in 103 Posts


    Downloads
    36
    Uploads
    0
    Mentioned
    160 Post(s)
    Time Online
    N/A
    Avg. Time Online
    N/A
    Rep Power
    0
    no problems xD
    thanks though.

  5. #4
    Banned
    Join Date
    Dec 2011
    Gender
    Location
    United States
    Age
    19
    Posts
    1,547
    Thanks
    1,625
    Thanked 289 Times in 198 Posts


    Downloads
    54
    Uploads
    0
    Mentioned
    289 Post(s)
    Time Online
    N/A
    Avg. Time Online
    N/A
    Rep Power
    0
    Meh I got a few more ideas.

  6. #5
    Banned
    Join Date
    Jan 2012
    Gender
    Location
    Minecraftia
    Age
    27
    Posts
    660
    Thanks
    586
    Thanked 247 Times in 103 Posts


    Downloads
    36
    Uploads
    0
    Mentioned
    160 Post(s)
    Time Online
    N/A
    Avg. Time Online
    N/A
    Rep Power
    0
    Quote Originally Posted by Emily View Post
    Meh I got a few more ideas.
    Great =)
    PM me or neomail please? ;D

  7. #6
    Banned
    Join Date
    Dec 2011
    Gender
    Location
    United States
    Age
    19
    Posts
    1,547
    Thanks
    1,625
    Thanked 289 Times in 198 Posts


    Downloads
    54
    Uploads
    0
    Mentioned
    289 Post(s)
    Time Online
    N/A
    Avg. Time Online
    N/A
    Rep Power
    0
    Quote Originally Posted by Monark View Post
    Great =)
    PM me or neomail please? ;D
    Just pmed you, lol I made them up, idk if they are real words or not though, but they are pretty good uns.

  8. #7
    Banned
    Join Date
    Jan 2012
    Gender
    Location
    Minecraftia
    Age
    27
    Posts
    660
    Thanks
    586
    Thanked 247 Times in 103 Posts


    Downloads
    36
    Uploads
    0
    Mentioned
    160 Post(s)
    Time Online
    N/A
    Avg. Time Online
    N/A
    Rep Power
    0
    Quote Originally Posted by Emily View Post
    Just pmed you, lol I made them up, idk if they are real words or not though, but they are pretty good uns.
    Sure they are omg, which should I get?

  9. #8
    Banned
    Join Date
    Dec 2011
    Gender
    Location
    United States
    Age
    19
    Posts
    1,547
    Thanks
    1,625
    Thanked 289 Times in 198 Posts


    Downloads
    54
    Uploads
    0
    Mentioned
    289 Post(s)
    Time Online
    N/A
    Avg. Time Online
    N/A
    Rep Power
    0
    Quote Originally Posted by Monark View Post
    Sure they are omg, which should I get?
    The real word one lol. One of the words are real but misspelled, the correct spelling version is still available though.

  10. #9
    Banned
    Join Date
    Jan 2012
    Gender
    Location
    Minecraftia
    Age
    27
    Posts
    660
    Thanks
    586
    Thanked 247 Times in 103 Posts


    Downloads
    36
    Uploads
    0
    Mentioned
    160 Post(s)
    Time Online
    N/A
    Avg. Time Online
    N/A
    Rep Power
    0
    Yeah, taking it then.
    Thanks.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •