Results 1 to 8 of 8

Thread: Show me your downloads!

  1. #1
    Banned
    Join Date
    Jun 2012
    Gender
    Location
    90 90
    Age
    31
    Posts
    1,714
    Thanks
    876
    Thanked 2,877 Times in 1,139 Posts


    Downloads
    44
    Uploads
    1
    Mentioned
    562 Post(s)
    Time Online
    118 d 6 h 45 m
    Avg. Time Online
    1 h 30 m
    Rep Power
    0
    Gamer IDs

    Gamertag: DarkByt3 PSN ID: raredaredevil

    Show me your downloads!

    I am bored waiting on this , not long reformatted so not to much on my list :p.



    Lets see yours..

  2. #2

    nayfeee's Avatar
    Join Date
    Mar 2012
    Gender
    Location
    Manchester, England
    Posts
    1,625
    Thanks
    866
    Thanked 742 Times in 449 Posts


    Downloads
    26
    Uploads
    0
    Mentioned
    313 Post(s)
    Time Online
    86 d 12 h 55 m
    Avg. Time Online
    1 h 6 m
    Rep Power
    8
    Don't cry @ The Impossible mate.

  3. #3

    Mod's Avatar
    Join Date
    Nov 2012
    Gender
    Location
    Canada
    Posts
    2,821
    Thanks
    1,563
    Thanked 4,711 Times in 2,504 Posts


    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Mentioned
    1365 Post(s)
    Time Online
    131 d 12 h 4 m
    Avg. Time Online
    1 h 42 m
    Rep Power
    11
    Eh, you wouldn't be interested.

    Just a bunch of hardcore pornography and Bieber songs.

  4. The Following User Says Thank You to Mod For This Useful Post:

    nayfeee (02-13-2013)

  5. #4
    Banned
    Join Date
    Jun 2012
    Gender
    Location
    90 90
    Age
    31
    Posts
    1,714
    Thanks
    876
    Thanked 2,877 Times in 1,139 Posts


    Downloads
    44
    Uploads
    1
    Mentioned
    562 Post(s)
    Time Online
    118 d 6 h 45 m
    Avg. Time Online
    1 h 30 m
    Rep Power
    0
    Gamer IDs

    Gamertag: DarkByt3 PSN ID: raredaredevil
    Haha porn on torrent? I stream all mine , theres so much porn on the internet I never want to go back to the same one twice lol also its the kind of thing you want instantly , I am not planning my masturbation in advanced lol!

    Impossible , is it a good film? My mates gf asked me to download it for her last night , said not seen it myself yet. I was gonna download that new western style film (forgot its name) after my shemnue is downloaded for dreamcast. I never got to play shemnue 2 either so gonna download that soon too .

  6. #5

    nayfeee's Avatar
    Join Date
    Mar 2012
    Gender
    Location
    Manchester, England
    Posts
    1,625
    Thanks
    866
    Thanked 742 Times in 449 Posts


    Downloads
    26
    Uploads
    0
    Mentioned
    313 Post(s)
    Time Online
    86 d 12 h 55 m
    Avg. Time Online
    1 h 6 m
    Rep Power
    8
    @raredaredevil

    The Impossible is decent yeah, when I saw it there were loads of birds in the cinema crying lol.

    Django Unchained (new western) is immense, best film I've seen in the past few months easily.

  7. The Following User Says Thank You to nayfeee For This Useful Post:

    DarkByte (02-13-2013)

  8. #6
    Banned
    Join Date
    Jun 2012
    Gender
    Location
    90 90
    Age
    31
    Posts
    1,714
    Thanks
    876
    Thanked 2,877 Times in 1,139 Posts


    Downloads
    44
    Uploads
    1
    Mentioned
    562 Post(s)
    Time Online
    118 d 6 h 45 m
    Avg. Time Online
    1 h 30 m
    Rep Power
    0
    Gamer IDs

    Gamertag: DarkByt3 PSN ID: raredaredevil
    ^ Thanks got it downloading now . The other week I downloaded ricky gervais show season 1 + 2 and it also had all his podcast as a extra and some documentarys (a day in the life of karl , living with ricky ect). Lost it all since format but ur karl pilkington avatar reminded me lol

  9. #7

    nayfeee's Avatar
    Join Date
    Mar 2012
    Gender
    Location
    Manchester, England
    Posts
    1,625
    Thanks
    866
    Thanked 742 Times in 449 Posts


    Downloads
    26
    Uploads
    0
    Mentioned
    313 Post(s)
    Time Online
    86 d 12 h 55 m
    Avg. Time Online
    1 h 6 m
    Rep Power
    8
    Lol Karl is a legend, and even better than that he is a Manc!

  10. #8
    Banned
    Join Date
    Jun 2012
    Gender
    Location
    90 90
    Age
    31
    Posts
    1,714
    Thanks
    876
    Thanked 2,877 Times in 1,139 Posts


    Downloads
    44
    Uploads
    1
    Mentioned
    562 Post(s)
    Time Online
    118 d 6 h 45 m
    Avg. Time Online
    1 h 30 m
    Rep Power
    0
    Gamer IDs

    Gamertag: DarkByt3 PSN ID: raredaredevil
    Hmm I just found shemnue on a website direct download. How are these speeds possible (keeping in mind I tether via a iphone that is now litrally superglued together with a white screen of death just to give me a internet connection....)


Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •